Algemene Voorwaarden

Bij JVD Cameraservice is klanttevredenheid één van de belangrijkste kernwaarden. Daarom proberen wij zo transparant mogelijk te handelen. Op die manier willen we voorkomen dat u, als klant, niet voor verrassingen komt te staan.
Mocht er onverhoopt toch iets verkeerd gaan, dan doen wij er alles aan om dit naar alle tevredenheid op te lossen.

Voorwaarden reparatie digitale camera:

Reparatie aan alle merken fotoapparatuur en toebehoren, zolang de voorraad onderdelen dit toelaat.



Prijsopgaven:

Een exacte prijsopgave is alleen mogelijk na een technische analyse. De kosten voor deze technische analyse dan wel onderzoek (eventueel bestemd voor bijvoorbeeld de verzekering) bedragen € 27,50 incl. 21% BTW en incl. de verzendkosten voor de retourzending. Na het onderzoek ontvangt u per e-mail de richtprijs voor de te verwachten reparatiekosten. De kosten voor de technische analyse komen te vervallen indien u de camera bij ons laat repareren. Wanneer u niet akkoord gaat met de gegeven prijsopgave, wordt de camera per post aan u geretourneerd, na betaling van de onderzoekskosten. 


Kosten hoger dan vooraf opgegeven:

Wanneer de reparatiekosten hoger blijken uit te vallen, dan vooraf opgegeven, dan ontvangt u hierover bericht. U heeft dan de keuze om de camera te laten herstellen of de camera als niet akkoord zijnde prijsopgave retour te ontvangen.Wanneer u niet akkoord gaat met de gegeven prijsopgave, wordt de camera per post aan u geretourneerd, na betaling van de onderzoekskosten. 


Indien reparatie niet verantwoord blijkt:

Als de camera niet te herstellen is, dan berichten wij u hierover. De camera wordt dan als niet akkoord zijnde prijsopgave afgehandeld. Er worden dan wel onderzoekskosten in rekening gebracht of u doet afstand van de camera. 


Betaling:

Wanneer de reparatie gereed is, ontvangt u van ons een e-mail met de factuur. Na ontvangst van uw betaling zullen wij de camera aan u retourneren.
Als de camera door de klant gebracht is en door hem wordt opgehaald, wordt de papieren factuur direct aan de klant overhandigd tegelijk met de camera.


Garantie:


Op de uitgevoerde reparatie heeft u 3 maanden garantie.


Aansprakelijkheid bij schade:

Aansprakelijkheid omtrent eventuele verzendschade zal worden afgehandeld volgens de voorwaarden van het verzendbedrijf.


Voorwaarden cleaning

Procedure:

  1. Innamecontrole: Indien de camera beschadigd is door transport of andere mankementen vertoont bij aankomst, wordt door ons direct contact opgenomen met de verzender en/of eigenaar
  2. Testfoto nummer 1 wordt gemaakt voor analyse van de sensorvervuiling en controle op eventuele beschadiging van de sensor door de eigenaar, door ondeskundige zelfreiniging.
  3. Uitwendige reiniging van de camera en oculair
  4. Inwendige reiniging van de spiegel, matglas en spiegelhuis
  5. Reiniging van de beeldsensor
  6. Multi-shot, opnamestand (is “klapperen” in verband met stof die nog uit de sluiter kan vallen)
  7. Inspectie van de sensor op nieuwe stofdeeltjes
  8. Testfoto nummer 2 wordt gemaakt voor controle van de reiniging


Betaling:

Wanneer de cleaning gereed is, ontvangt u van ons een e-mail met de factuur. Na ontvangst van uw betaling zullen wij de camera aan u retourneren. 


Garantie:

Op de sensor zit 1 week garantie.
Een professional kan in 1 week duizenden foto’s maken en wij weten niet hoe vaak de lenzen dan zijn verwisseld en in welke omgeving. Daarom is een langere periode door ons niet te garanderen.


Aansprakelijkheid bij schade:

Aansprakelijkheid omtrent eventuele verzendschade zal worden afgehandeld volgens de voorwaarden van het verzendbedrijf. 


Algemene Voorwaarden zijn op 7-1-2011 gedeponeerd bij de KvK.